Yesmine Ben Khelil - Crois-tu que le taureau soit sur tes cornes?, 2024 - Spazio Ferdinand Stuflesser, Pontives
Yesmine Ben Khelil, Crois-tu que le taureau soit sur tes cornes?, 2024. Acrylic on Cardboard. Three Panels. Variable Dimensions. Courtesy of the Artist. Photo by Tiberio Sorvillo
Yesmine Ben Khelil ti va permez ala storia di tëmps de colonia dla Tunisia tres dessënies, collage y diagrams y la se cunzentrea dantaldut sun la tofles de botanica di tesć scientifics y sun coche chisc strumënc che semea “neutri” ie unii adurvei per fé su na storia mé te una na direzion, al servisc di pudëies sun la colonia. Drusan l raport danter cunescënza y reprejentazion mët l’artista adum custelazions de imajes y manufac che conta de na storia alternativa a chëla ufiziela.
N ucajion dla Biennale Gherdëina à l’artista depënt trëi plates de carton taiedes ora che se lieia a na maniera de dì dla Tunisia “Pënses’a che la tiera sibe sun ti corni?”, n dit che auza ora la vanità de zachei che mët si ravises te na cherdënza populera dassënn antica che se nmaginea la tiera purteda dai corni de n manz. La storia se lieia ala toponomastica dl crëp che l’artista vëija uni di cialan ora da si viere, l Djebel Boukornine, “l crëp cun doi corni”, n massif cun doi pizes che duminea sun l Golf de Tunis. L ti vën dit Baal Qarnaïm dai Punici, chël uel dì l “Die cun doi corni” y l ie stat la sënta de n vedl santuer dedicà ala devinità – de chëla che l manz ie l atribut y una dla vitimes dunfrides – coche cunfermà tl 1891 dai studies de n archeologh franzesc, Jules Toutain y de chëi che i reperc ie da udëi tl Louvre de Paris. “Tres la storia de n die do na reincarnazion te n crëp cun doi corni, de persones che per seculi à dunfrì manc sun si piza y de reperc de miermul tenii su cun cura te n museum europeich ulëssi dé inant la renasciuda de n mond ulache l vënie zelebrà l nia uman y si melsegurëza y abiné na forma per lascé vester n mond de mic y lijëndes dedite te chël ulache vivon che mët la persona tl zënter y cunscidrea a si despusizion dut cie che l ie ntëur via” (M.P.)
YESMINE BEN KHELIL
Yesmine Ben Khelil (1986, Tunis, Tunisia) focuses on the representations that saturate the world, and narrates fragmented stories often revolving around manipulated reality or invisible forces. Solo exhibitions include La Boîte, B7L9 Art station, and Selma Feriani Gallery, Tunis; and Galerie Maia Muller, Paris. She also exhibited at Kunsthalle Wien; Musée des beaux-arts de Rouen, the MUCEM, Rouen and Marseille; and Mediterranea 19 Young artists biennale. Her work is part of the following collections: La Boîte, centre d’art contemporain, Tunis, Artothèque de la ville de Strasbourg; and Kamel Lazaar Foundation, Tunis. She was resident at B7L9 station d’art contemporain, Tunis; Philomena + art and architecture platform, Vienna; and L’escalier B, Bordeaux.
Yesmine Ben Khelil - Crois-tu que le taureau soit sur tes cornes?, 2024 - Spazio Ferdinand Stuflesser, Pontives
Yesmine Ben Khelil, Crois-tu que le taureau soit sur tes cornes?, 2024. Acrylic on Cardboard. Three Panels. Variable Dimensions. Courtesy of the Artist. Photo by Tiberio Sorvillo
Yesmine Ben Khelil ti va permez ala storia di tëmps de colonia dla Tunisia tres dessënies, collage y diagrams y la se cunzentrea dantaldut sun la tofles de botanica di tesć scientifics y sun coche chisc strumënc che semea “neutri” ie unii adurvei per fé su na storia mé te una na direzion, al servisc di pudëies sun la colonia. Drusan l raport danter cunescënza y reprejentazion mët l’artista adum custelazions de imajes y manufac che conta de na storia alternativa a chëla ufiziela.
N ucajion dla Biennale Gherdëina à l’artista depënt trëi plates de carton taiedes ora che se lieia a na maniera de dì dla Tunisia “Pënses’a che la tiera sibe sun ti corni?”, n dit che auza ora la vanità de zachei che mët si ravises te na cherdënza populera dassënn antica che se nmaginea la tiera purteda dai corni de n manz. La storia se lieia ala toponomastica dl crëp che l’artista vëija uni di cialan ora da si viere, l Djebel Boukornine, “l crëp cun doi corni”, n massif cun doi pizes che duminea sun l Golf de Tunis. L ti vën dit Baal Qarnaïm dai Punici, chël uel dì l “Die cun doi corni” y l ie stat la sënta de n vedl santuer dedicà ala devinità – de chëla che l manz ie l atribut y una dla vitimes dunfrides – coche cunfermà tl 1891 dai studies de n archeologh franzesc, Jules Toutain y de chëi che i reperc ie da udëi tl Louvre de Paris. “Tres la storia de n die do na reincarnazion te n crëp cun doi corni, de persones che per seculi à dunfrì manc sun si piza y de reperc de miermul tenii su cun cura te n museum europeich ulëssi dé inant la renasciuda de n mond ulache l vënie zelebrà l nia uman y si melsegurëza y abiné na forma per lascé vester n mond de mic y lijëndes dedite te chël ulache vivon che mët la persona tl zënter y cunscidrea a si despusizion dut cie che l ie ntëur via” (M.P.)
YESMINE BEN KHELIL
Yesmine Ben Khelil (1986, Tunis, Tunisia) focuses on the representations that saturate the world, and narrates fragmented stories often revolving around manipulated reality or invisible forces. Solo exhibitions include La Boîte, B7L9 Art station, and Selma Feriani Gallery, Tunis; and Galerie Maia Muller, Paris. She also exhibited at Kunsthalle Wien; Musée des beaux-arts de Rouen, the MUCEM, Rouen and Marseille; and Mediterranea 19 Young artists biennale. Her work is part of the following collections: La Boîte, centre d’art contemporain, Tunis, Artothèque de la ville de Strasbourg; and Kamel Lazaar Foundation, Tunis. She was resident at B7L9 station d’art contemporain, Tunis; Philomena + art and architecture platform, Vienna; and L’escalier B, Bordeaux.