Ruth Beraha - Il cielo è dei violenti, 2024 and Fortune’s always hiding, I’ve looked everywhere, 2024 - Hotel Ladinia, Ortisei
Ruth Beraha, Il cielo è dei violenti, 2024. Sound Installation. Commissioned by Biennale Gherdëina 9. Photo by Tiberio Sorvillo
Ruth Beraha, Fortune’s always hiding, I’ve looked everywhere, 2024. Ceramics. Variable dimension. Photo by Tiberio Sorvillo
Te si opres, dantaldut nstalazions, ti va Ruth Beraha do ala tematiches dla delicatëza y dla viulënza dla relazions, la perzezion dl se y dl auter. L’artista se cunzentrea sun cie che semea furest y da temëi, l prejentan sciche daujin a nëus o coche zeche che fej pert de nosta identità. L nstalazion I’ll tell you the story I know, realiseda tl 2022, ie fata da n’opra de sonn y da na scultura de aluminium a forma de chiedl, cun n spiedl-spia sun una na pert y n cucher sun l autra. Dan l spiedl, ti cialan a se ntëss y zënza pudëi respuender, vën l pulich damandà ora y i cunfins danter na scena de seduzion cun chëla che n ie a una y la meladurvanza ie labil. Dal autra pert, permët l cucher de ti cialé a chiche scota su, nes fajan deventé n voyeur.
Per The Parliament of Marmots à l’artista realisà n’opra audio de imerscion, trasfurman aldò na sala de teater lasceda su tl zënter de Urtijëi. N aud l blòt cianté de n pitl ucel, che nes porta debota ora tla natura idilica. L vën docà mo cianté di uciei, de n valguna sortes dl post, d’auter de uciei de migrazion che resta te Gherdëina mé per n cër tëmp. Cun leprò l bater dl’eles, se multiplichea l cianté for de plu te na nibla de sonns for plu adaut. La putënza manacëusa dla natura mplenësc per curt tëmp l ambient fat su dala persona, l trasfurman te na scena distopica, dan che la ujes se pierd inò nchin che n aud inò l blòt cianté dl prim pitl ucel. Ie pa l sonn de si ciantia mo for l medemo coche al scumenciamënt o l tulons’a nëus su autramënter ntant? Ruth Beraha lascia la nterpretazions te n ciamp ambivalënt, a na maniera che chëi che ie iló vën sburdlei a abiné n si pont d’ududa. (S.G.)
RUTH BERAHA
Ruth Beraha (1986, Milan, Italy) works with immersive audio, sculptures, installations, and drawings, to investigate the way we relate to the Other, shattering the certainties we base our experience of the world on. Her work has recently been exhibited at MAXXI, MACRO, and Arte in Memoria Biennial of Contemporary Art, Rome; GAMeC, Bergamo; Trafo, Szczecin; Fondazione Sandretto Re Rebaudengo, Turin; Mimosa House, London; MUFOCO, Cinisello Balsamo; Museo della città, Livorno; MAMbo, Bologna; Ca’ Rezzonico Museum, Venice; and Pirelli HangarBicocca, Milan. In 2022 she was a recipient of the Pollock-Krasner Foundation Grant. In 2023 Beraha won the Conai Prize; in 2020 she won the New York Prize and has been Associate Research Scholar, Columbia University, New York. She has been artist in residence at ISCP, Brooklyn, New York; Nuovo Forno del Pane, MAMbo, Bologna; and Fondazione Bevilacqua La Masa, Venice.
Ruth Beraha - Il cielo è dei violenti, 2024 and Fortune’s always hiding, I’ve looked everywhere, 2024 - Hotel Ladinia, Ortisei
Ruth Beraha, Il cielo è dei violenti, 2024. Sound Installation. Commissioned by Biennale Gherdëina 9. Photo by Tiberio Sorvillo
Ruth Beraha, Fortune’s always hiding, I’ve looked everywhere, 2024. Ceramics. Variable dimension. Photo by Tiberio Sorvillo
Te si opres, dantaldut nstalazions, ti va Ruth Beraha do ala tematiches dla delicatëza y dla viulënza dla relazions, la perzezion dl se y dl auter. L’artista se cunzentrea sun cie che semea furest y da temëi, l prejentan sciche daujin a nëus o coche zeche che fej pert de nosta identità. L nstalazion I’ll tell you the story I know, realiseda tl 2022, ie fata da n’opra de sonn y da na scultura de aluminium a forma de chiedl, cun n spiedl-spia sun una na pert y n cucher sun l autra. Dan l spiedl, ti cialan a se ntëss y zënza pudëi respuender, vën l pulich damandà ora y i cunfins danter na scena de seduzion cun chëla che n ie a una y la meladurvanza ie labil. Dal autra pert, permët l cucher de ti cialé a chiche scota su, nes fajan deventé n voyeur.
Per The Parliament of Marmots à l’artista realisà n’opra audio de imerscion, trasfurman aldò na sala de teater lasceda su tl zënter de Urtijëi. N aud l blòt cianté de n pitl ucel, che nes porta debota ora tla natura idilica. L vën docà mo cianté di uciei, de n valguna sortes dl post, d’auter de uciei de migrazion che resta te Gherdëina mé per n cër tëmp. Cun leprò l bater dl’eles, se multiplichea l cianté for de plu te na nibla de sonns for plu adaut. La putënza manacëusa dla natura mplenësc per curt tëmp l ambient fat su dala persona, l trasfurman te na scena distopica, dan che la ujes se pierd inò nchin che n aud inò l blòt cianté dl prim pitl ucel. Ie pa l sonn de si ciantia mo for l medemo coche al scumenciamënt o l tulons’a nëus su autramënter ntant? Ruth Beraha lascia la nterpretazions te n ciamp ambivalënt, a na maniera che chëi che ie iló vën sburdlei a abiné n si pont d’ududa. (S.G.)
RUTH BERAHA
Ruth Beraha (1986, Milan, Italy) works with immersive audio, sculptures, installations, and drawings, to investigate the way we relate to the Other, shattering the certainties we base our experience of the world on. Her work has recently been exhibited at MAXXI, MACRO, and Arte in Memoria Biennial of Contemporary Art, Rome; GAMeC, Bergamo; Trafo, Szczecin; Fondazione Sandretto Re Rebaudengo, Turin; Mimosa House, London; MUFOCO, Cinisello Balsamo; Museo della città, Livorno; MAMbo, Bologna; Ca’ Rezzonico Museum, Venice; and Pirelli HangarBicocca, Milan. In 2022 she was a recipient of the Pollock-Krasner Foundation Grant. In 2023 Beraha won the Conai Prize; in 2020 she won the New York Prize and has been Associate Research Scholar, Columbia University, New York. She has been artist in residence at ISCP, Brooklyn, New York; Nuovo Forno del Pane, MAMbo, Bologna; and Fondazione Bevilacqua La Masa, Venice.